Förlåt, att jag inte la in igår ;)

Igår så gjorde jag inte så mycket.
Jag vacknade jätte tidigt o: typ halv 9 o':
Sen så fick jag en fix ide att måla?! För kajsa hade detta rummet innan så hade hon ritat på vägarna.
Så jag gick ut och hämtade grön färg och sånt. När jag kom in så började man måla:)
Se på bilderna :)
När jag va klar så ville Linnea ha hjälp att fixa hennes rum. För hon ska ha det fint om en månad!
Så jag hjälpte henne. Sen somnade jag o: När jag vaknade så va klockan typ halv 5 så hade mamma gjort vofflor och till efterrätt chokladpuding :D - GOTT :D
Före:


När jag målar:

Efter:


Kommentarer
Postat av: ebba

det blev bättre :D <3



görs? :)

2010-04-19 @ 19:13:19
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0