förlåt, för jag nt har lakt in på 2 dagar.

Jag har inte orkat lägga in inlägg på bloggen.

Jag åkte inte t björket igår. För jag blev sjuk hade feber och jätte ont i halsen..
Mådde inte så bra i skolan. Hade vinter jacka på lektionen för jag frös. Sen hade jag jätte många koftor hos Rebecca.
Fick tabletter så jag skulle må bättre men det hjälpte inte o:
Sen så skulle man t Josse idag för hennes föreldrar skulle iväg. menmen. Sen imorron så skulle man spela match men måste nog ringa och säga att jag inte kan va me på matchen igen //':
Har inte varit me på ngn borta match o: bara en hemma match.
Matchen som spelas imorron kmr få problem för jag sa t ehlin att jag nog inte kunde va me.. Så sa hon att hon inte skulle va målvakt o:

Nu så sitter jag och Ebba (syrran) och tittar film. Hon är också sjuk. Sen ikväll så ska vi t Madde och dom(grannen) och grilla. Men jag Ebba fick inte följa me av mamma o:
men jag och Ebba kmr nog gå över och hälsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0