Godmorgon snyggingar :) <3

Igår så va man i stan. Där träffade man sofi, rebecca p, lilly,farah och elin :)
När vi skulle äta, hängde lilly och farah me. Vi åt pizza :)
Sen så åkte vi hem kvart över 5 för jag skulle hem och göra vi mig, sen dra t träningen. Vi som va där (F15) skulle ta foto. hahah, vi blev typ bara 9 st elr ngt ;)
Efter träningen skulle man hem och byta om och dascha. När jag va klar så körde mamma mig t josse. Då såg jag, josse & josse film :)
När filmen va typ ''nästan'' klar så skulle josse hem så vi följde henne hem. När jag och josse kom hem så tittade vi på filmer.När vi såg filmerna så åt vi kakor och åt poconrn (Y)  .I en film så somnade jag så vi såg inte klart den. Sen gick vi upp och la oss och somnade ;s - utan att  borsta tränderna och ta bort sminket o:
Det är därför jag vacknar för jag inte borstade tänderna(n)
Tur är att jag har gjort det nu (Y)
menmen, vi ska nog ner nu och äta frukost  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0