max, hur orkar du? (kusin)

hade lakt upp en bild på bdb, där det står:
Det blir inget malmö imorron.för jag är sjuk :(( Men kmr ngn annan dag <3
- jag saknar er så fucking mycke.


så kommenterade han och jag svarde. ni kmr få se. men iaf jag har varit sur på han jätte länge sen vi hade en tränings match. jag kom senare för jag hade en träningsmatch. Så när jag kom så hade han kompis inte ovanligt.
Så började han kalla mig fjortis och sånt massa såna ord. Sen stack han. Sen stack matthias?!
så vad skulle jag göra då? hade svin tråkigt.

Sen efter ngn vecka så skulle vi ha kalas mammas släckt skulle komma (dom närmaste). Och då är det bara matthias och max som är i min ålder. Självklart kmr inte matthias för ham missar tåget? jag bara jaha.
Sen får jag reda på att max ska ha kompis. samma kompis som innan. När dom kom så började han själv klart igen?! han va sur för dom inte fick va kvar i bromölla me tjejerna.. sen efter vi hade ätit så åkte dom t bromölla utan att säga hejdå t ngn. men det är så jävla störigt att han håller på. vill inte säga alla fina ord här.


max: vrf bara nt flyta till ngn kompis? (O.o)xD elr till ngn iaf! men krya kuse!
jag: tror du jag får det lila max?! o: men tack.
max: nej? (O.o) vem bryr sig:P? jag har faan blivit anmäld fyra gånger nu!
jag: jag vet. du behöver nt skryta om de. ++ att du behöver inte va så jävla kaxig.
max: ++++++ e mej själv ! så fuck jo :S
jag: max, det är du inte. jag kmr inte på lördag för jag inte vill träffa dig.. (skrev fel där ska så söndag)
max: vaddå lörda? och fan häller en fjortiz kmr in här!
jag: jag är ingen fjortis. so fuck of.
max: + i'dont care!!
max: eh titta på dej?:S!
jag: men orka inte slösa mitt liv mer på dig kusin. så ha ett fucking bra liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0