Spelat match :)

Klockan 11 spelade man match :) Vi möte sjöbo if. - Vi förloade med 7-0 elr ngt o:
Och dom fick två staffar pga emma x)
sen blev man fälld 2 gånger. Först gng fällde dom mig så jagramla me huvudet förre och fick ont i knäna,händerna och huvudet - började fan nästan gråta o':
Sen när de fällde mig igen andra gng så va det i straff området. Så fällde dom mig sen så kmr bollen typ framför mitt huvud så jag får ju hålla händerna framför huvudet o: men domarnen hann blåsa innan jag skulle få den på mig o:
memen, sånt är livet :)
Sen när man kom hem så åt man och fick efterrätt - chokladpuding. - mycket gott :)
Sen så tittade jag och Rebecca såg film och åt popcoron och chips :)
Sen så skulle Rebecca hem. Efter det så bakade jag chokladmuffins - det blev mycket gott :)
Och nu ser jag fullt hus  på kanal 1 :)

Kommentarer
Postat av: ebba

var dom jobbbbbiga??

2010-04-17 @ 21:56:18
URL: http://ebbastar.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra helg? =)♥

2010-04-19 @ 15:47:56
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0