Svar på kommentar.

Anonym om Carro här. ;o <3:

hon e avundsjuk för alexsandra inte är med henne längre.........

svar:okej.. men jag tror att filippa nt vill va me henne mer. o:

fan va shysst att du skyller på dina vänner........
de kan ju va vem som helst på skolan som har vänner i 7a o fick reda på de där med filippa....o dom har ju inte skrevit ngt mer om 7a än deet så varför skyller du på dom egentligen....?o:

Svar: jag skyller nt på dom jag skrev att jag tror att de är dom! Och jag har inget emot dom. För dom är snälla! + vi vet redan vem som har skrivit alla kommentare! Det är en person o:

01 April, 18:11 anonym om Carro här. ;o <3:

syns att ni e kusiner, lika fula fjortiws wannabes....jag vet vilka de e som har den bloggen.....inte dom... de e rikard o andreè´som cpar sig....(som vanliit)

Svar:  wb fjortisar? HAHAHA, Då vet ni fanj nt vad det är. För vi är INTE FJORTISAR!! - Fjortisar är beteende och vi är fan mycket mognare än fjortisar!

 01 April, 18:01 nässpray ([email protected]) om Carro här. ;o <3:

carro=äcklig fjortis
hur vet du att de e dom tre, jag hörde att de va typ josse w ida o ellen.........

Svar: äcklig fjortis? HAHAHA, Du vet fortfarande nt vad en fjortis är. - Jävla fitt barn som nt vågar säga vem de är. Men vet du vad? vi vet redan vem du är?!
Jag vet att det nt är josse,ellen,ida. För jag tror nt att josse skulle skriva om sig själv som är dåligt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0