tråkigt att va sjuk -.-

När man är sjuk så har man inte att göra. och då menar jag absolut inget att göra!
Under hela dan har jag bara tittat på film och varit på datan. jo, självklart så har jag ätit också.
jo, jag har bakat för pappa ville att jag skulle göra negerbullar men det ville jag inte så jag gjorde chokladmuffins ist :)
Man har skit tråkigt. Men det har ändå varit skönt för visa syskon är borta lite då och då idag (:
Kajsa är i Danmark, Alva har varit på barnkalas,ebba är/varit me Tindra och thilde - dom har varit ute, Linnéa spelar match. Så det är lungt här hemma :)

Sen har man fått brev av konfirmationen att vi ska va i trolle kyrkan i parken klockan 11.00.
Och sånt jag inte orka skriva här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0