(h) - jag är cool (a'

Idag va det skola. Vi va typ 13 stycken av 32 :)
Dom andra va på prao som jag ska va imorrn.  Men iaf det va jätte skönt att va så få.
Idag så hade vi tyska först ;s det är inte kul - det är så jävla dött!
Efter tyskan hade vi so. Vi måste alltid arbeta själva! o;
Sen så hade vi nog matte vi spelade spel. För vi va nt så många och så slapp de andra ligga efter :)
Jag, anne, hanna & josse hade bäst :D Jag och anne fuskade inte :D
Sen så hade vi läspass ;s
HAHA, på lunchen så hade vi också bäst :D
Ni vill nt veta :D men sen så kmr randi(lärare) och frågade fall vi ville tårka ;ss så svarde vi; Men det är nt vi?
hon bara nej, men 9:orna är nt här o: jaha?! sa vi då.  Jag ba hade tråkigt för jag orkade nt vänta på dom så  
Jag sa att vi alla ville tårka o:
Efter vi hade tårkat så hade vi idrott - vi spelade fotboll. Vårt lag vann :) Men det va ''vissa'' som egade sig hela tiden! - jonathan, ted & charlie! o:
Men måste dra nu och göra vi mig och äta för jag ska dra t träningen om en timme typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0