Vad jag ska göra i veckan:

Måndag: slappa,slappa,slappa.. Jag har varit duktig så jag överraskade mamma - städade köket (a), jag har bakat.film,tv,film.

Tisdag: Studidag, fast sjuk:(( Ska nog bara vara hemma och ta det lungt. Skulle åka t malmö men blev sjuk :(
Ingen träning för mig :(

Onsdag: Skulle hälsa på min gamla skola. men blev sjuk.. Ska ta det lungt - ingen skola för mig..
 
Tosdag: blir nog ingen skola då, kan jag tro.. Då blor det ju ingen träning. Ska bara ta det lungt.

Fredag: HEEEEEEEEELG!! Jag tror att jag ska t skolan. om inte så ska va hemma och slappa (y) och sen ska man väl t byn och fira valborg(a)

Lördag: Ska nog inte göra så mycket tror jag ska på fest (y)

Söndag: match kan jag tro. är inte 100 % för jag har ju inte tränat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0