Vad jag ska göra i veckan:

Måndag: skola, i skolan så hade vi engelska (N), Tyska som suger kuk!, Svenska - haha, Lars fick UB på oss o:
Sen hade vi EQ. Sen hem och lata sig, tv, data (Y)

Tisdag: Skola, träna fotboll (Y)

Onsdag: Proa me små guliga barn (a) hem och plugga (N) Vår svenska lärare kom på en dum ide att vi ska skriva om praon och skit o': - JAG ÄR BÄST PÅ SÅNT?! - nej, det är jag inte o:

Torsdag: prao (Y) Sen va me Ehlin :) måste  plugga,plugga,plugga /: Sen ska man träna :D

Fredag: Fredag är bäst :D Först är ju det skola. - Elevensval, Engelska, 1 timme och 10 minuters rast :D Sen har vi slöjd, so till sist. När skolan är slut så följer man Rebecca hem och så ska vi nog se film och sen göra vi oss :D
Sen dra t Filippa :D - bbbbjöööörket :DD

Lördag: sova,sova,sova :D Sen ska man dra t josse ''FF'' :D ska sova där t söndag :D Vi skulle fråga Rebecca men vi kom på att hon ska ha uppvisning på söndag :) Men hon kankse kan va me på lördag när hon har sovit klart? ;)

Söndag: vacknar oss josse, Sen ska man nog spela match, kan jag tro :D - vi är bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0