Världens bästa kväll (L)

Igår var en av dom bästa kvällarna (L)
Igår sov man me elin,josse,josse,ida och carro. :D
Vi började me en film med massa godis, chipis, popcorn, läsk :D
Sen så gick vi ut t erik för dom lanade o:

kom hem sen vi tolv tiden. Och så på typ 2 filmer.
Sen typ somnade jag efter liten stund så fick jag vatten över mig?! oo:
Då gick jag upp och försökte sova o: Men alla hållde på att röra mina fötter och det var cp:varmt. o:
Sen tvingade dom ut mig vid halv 7 tiden för att knacka på erkis fönster o:
jag blev så jävla sur på dom o:
Sen åtta så skulle vi köpa bullar. Då hållde dom på att få med mig ut. men jaag vägrade x)
sen gick josse & ida gick hem för dom nt orka köpa frukost? o:
Sen hämtade mamma oss vid 11 o: - när vi kom hem så sov vi tills 17 o:
så vi ska äta mat nu (:
vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0