Första skoldagen!

Idag var det först skoldagen. vi kom in och satte hos var vi ville men sen skulle vi ändå byta.
Jag kom aldra längst fram på ett rund bord med ellen och petter o:
När vi hade fått våra platser så fick vi lte information. Sen skulle man intervjua ngn.
Man fick inte välja själv..
Simon l skulle inervjua mig om vad jag hade gjort på sommarlovet. Sen skulle jag intervjua Jack vad han hade gjort. Sen skulle man skriva om det typ på ett a-fyra papper. Det var inte lätt kan jag säga.
När vi var klara så skulle vi läsa upp det för hela klassen. Jag var jätte nervös o:
När klockan var 12 så samlade vi mentor klass. Vi snackade lite och  sånt.
Sen slutade vi klockan 12.15.
Men jag och ngra till gick till matsalen och åt.

Sen följde jag och Rebecca med josse hem.
Vi kom sen på en ide att cykla till eko för jag behövde en väska. Hade inte sett ngn svart rycksäk någon stans :O
så det fick bli eko.
Efter det när vi var färdiga cyklade vi hem. Vi cyklade först till ida för att lämna werngrens cyklel där.
Werngren var där.
Werngren följde sen med oss till josse. Där snackde vi och sånt.
Sen stck vi till werngren och fixade lite saker. Mamma ringde mig och sa att hon va hos josse så vi stack dit.
Så nu är jag hemma. Har ätit och sånt. Nu sitter jag bara framför datan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0