läxor suger kuk!

Idag har det varit en helt tråkig dag.
Gick upp vid halv 7. Starade datan. Sen gjorde jag vi mig.
När klockan blev 07.25 gick jag ut och väntade på taxin. När man kom till skolan fick sitta där och degga tills vi gick in.
Lektionerna vi hade idag var svenska, tyska, elevensval och so.
Vi sluatde klockan 12.50.
När jag kom hem åt jag. Sen kollade film.
Och pluggat kan hälften av tyska glosorna men tur är glosorna till torsdag.
Men nu måste jag plugga på engelskan som vi har på torsdag.

Ps. mamma köpte den svarta tröjan. :)


Kommentarer
Postat av: ebba

jag har en sån i lillllla och rosa text :)

2010-09-01 @ 15:14:51
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0