lördag

Jag och josse hade satt alarm på halv 7 tror jag så vi gick upp då.
- sjukt segt!
Vi gick och fixade oss och åt frukost. Sen gick vi till josse w med all pakning och hämtade henne.
Sen drog vi till a-livs och väntade på min tränare.
När dom hade hämtat oss drog vi till vanneberga. Efter det så åkte vi till Lund och spelade match, det gick inte bra.

Sen åkte jag,josse och josse i ehlins bil. Dom körde oss malmö.
När vi kom fram tog vi bussen till housie. ( den kör förbi ronsengård)
När vi sitter på bussen och äter munkar med ett öppet fönster så kmr en getting. werngren va så dum att kasta den på mig och jag kastade den på golvet.
Jag, josse och josse springer ifrån platsen där vi sitter och lämnar pakningen kvar.
Brevid hos sitter en utläning. Som dödar den. :)
Sen kmr hans kompis på. Dom började snacka me oss och sånt på engelska. vi kmr inte in på vad dom sa.
Sjukt läskigt iaf.
När vi kom till mina kusiner åt vi och fixade oss. Sen tog vi bussen igen vid 4 tiden.
På kollade vi på rix fm festivalen. Jag fick 5 atugrafer. Jag fick broken door och 4 till.
Jag kollade på massa också.
Sen gick vi runt lite och sen kollade vi på maskinen. Efter en stund tog vi bussen hem. När vi va framme satt vi
på en lekplats?
Sedan kollade vi på den nya walladern. Den var sjukt bra. Josse w somnade så jag och josse kladde nutela i hennes huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0