söndag

När vi hade vaknat och sånt gick vi ner och hämtade frukosten och tog upp det där uppe.
Sen började vi göra vi oss och kollade på 2 filmer. När vi var klara så kom gster och sånt för min kusin emma fyllde 6 år. efter vi hade ätit drog vi in till stan. Där träffade vi viktor och simon. Sen drog simon.
när det hade slutat rengna så åkte vi trampe båt ;)
Josse och viktor orkade typ inget och jag och josse fick de svåraste.
hahahahah. 
Sen mötte vi simon igen men då drog jag och josse a och åt. Jag och josse fick stress för vi trodde att vi skulle missa tåget. När vi kom fram till stationen så va det typ ingen kö alls. Det va 2 framför men dom som var först klyddade jävligt mycke så jag och josse missade tåget. 
Josse w och viktor satt redan på tåget. 
Jag, josse och simon sitter och väntar på hans tåg för han skulle till sin flickvän. 
När jag och josse kmr fram till k-stad möter vi josse och viktor. 
Då kmr josses mamma och hämtar oss, jag,josse och josse. 
Vi sov över hos josse w. Vid 10 tog vi ett kvälls dopp i poolen. 
Jag och josse w hoppar sen i badkaret och dushar. Josse dra hem och duschar.
Vid 12 sommnade vi. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0