Det tog ''bara'' 3 timmar idag tills vi kom hem.

Jag kom hem vid kvari i 9.. Och vi tog tåget hem vid halv 6.
När vi satt på tåget gick det hur bra som helst tills vi kom till hässleholm. Där tog det stop för ngt påga tåg längre fram gick i sönder. Där satt vi rätts så länge tills han säger att en buss stor utanför. Alla sprang ut. Men bussen stog stilla och körde sen, vi fick inte hoppa på.. :/
Vi springer till tåget igen och hoppar på. Efter typ 5 min säger han att det finns buss som tar oss till k-stad, så alla springer dit. Där säger dom att alla inte skulle kunna få plats. Men tur så fick jag,josse och Rebecca plats.

När vi va vid triangel så träffar jag mina vänner från malmö. Där jag bodde. Helt sjukt. Blev över glad. Träffade Emelie, Victoria, Hanna, Ellen sen tror jag inte det va fler. Jo, jag såg ngra som gick i min paralell klass.

Just de, när vi satt på en benk och åt. Så va där en trappa som det går två barn på som kastar ett gosedjur på oss. hahah, så jag och josse följde efter dom. haha, sjukt rädda blev. Fyfan vad jag skrattade! Sen lurrade josse att hon hade en lillebror och sen frågade vi varför dom kastade den på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0