Söndag

Idag sov jag,anne och hanna hos josse. När vi träffade åt vi pizza och kollade på beck - levande begravd. Jag och josse skrattade så mycket åt dom för dom skrek så jävla mycket. Sen kom ida och simone. Sen går dom för hämtar ngra killar? Och vi hade sakt att vi inte fick va fler. Men dom kom ändå. Vi sa till dom. Efter en stund gick ida,simone och killarna. Dom stack till ida. När filmen tog slut gick vi till Ida men vi fick inte va där så vi stack!

När vi kmr hem till josse kollar vi på film och åt gott. Hanna och anne somnade. Så vi skrattade åt dem. Men sen somnade jag också. Sen vaknade jag, jag gick och borstade tänder och tog av mig sminken. Sen gick jag upp för att lägga mig. Men då kmr josse upp och kastar ner min kudde så jag får gå ner och hämta min kudde och andra kuddar. Vi går upp igen och kastar på dem så dom skulle vaknade men de gjorde dem inte så vi tog lite foton på dom när dom sover. Sen vaknade de. Ni skulle fått se bilderna men jag glömde min kamra där..

Jag åkte hem vid 9 och tog det lungt. Sen har jag kollat på tv och försökt plugga. Har prov imron för jag missade de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0