Trött!

Igår till idag sov jag hos josse. haha, ovanligt ;)
Vi va med ida,henns kompis och charlie. Sen träffade vi elin,ellen och josefine. Jag och josse blev inte så glad på dom..
Sen gick jag,josse,ida,charlie och idas kompis rundor i fjälkinge. När vi är ute så ringer josefine. Hon var cpe sur.. Charlie fick hämta henne. Vi andra gick hem till josse och kollade film. Efter en stund kmr josefine och charlie.

Josefine ville inte va med mig och josse, så jag ville isåfall inte va med henne. Och jag vet vf hon var med..

Idag vaknade jag vid 8 :o Jag ville hem så mamma hämtade mig. Senare ska jag till fjälkinge igen och va med anne,hanna och josse och kankse ida och hennes kompis. Vi ska äta pizza och mysa med filmer och cips och popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0