Precis tränat!

Fy fan vad det va drygt att träna i värmen på en söndag.
Vi tränade på konst gräset. 8 i laget ska va me på beachfotbollen. Det är jag,ehlin,hanna,emma,rebecka,johanna,linnea och mimmi. Vi spelar på Onsdagen. kom och kolla (a)
På torsdag ska jag och ngra till  sölvesborg. Jag och Rebecca ska sova över där.
Vi ska på killebom. Jag och rebecca kmr sova hos mina kusiner i tält.
Nu ska jag och rebecca snart äta och sen dra till kiaby och bada. Sen så ska Rebecca sova hos mig till imron.
Imorn dra vi kankse till åhus.

Kommentarer
Postat av: ebba

har frågestund nu passa på att fråga en massa frågor som du inte vet om mig :DD



börjar nu!

2010-07-08 @ 18:01:31
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0