ingen rubrik

Igår efter jag hade hämtat katten åkte man till stan. Jag köpte en vit bh.
Sen när man kom hem så ringde josse och elin. Och frågade fall jag ville sova över me dom.
Och de ville jag. Vid åtta så åkte jag till dom. Ida var också där. Vi kollade på film.
När filmen va slut gick vi ut. Efter en stund behövde elin gå på toa så josse och elin stack.
Vi träffades sen igen vid ponde. Men elin va inte där. Hon hade dragit hem för hon inte mådde bra ;s
Så det blev bara jag och josse. När jag och josse kom hem till josse.
Kollade vi film och satt framför datan.När filmen tog slut så såg vi den igen för vi kollade inte så mycket på den.
Vi satt mest framför datan.
När filmen tog slut gick vi ut till ''stugan'' där vi skulle sova. Vi kollade på en till film för vi inte va trötta.
Vi somnade vid 5. Och vaknade klockan halv 2.

Idag har jag inte gjort så mycket åkte hem vid halv 3. Sen har jag bara varit hemma.

Lindex,bh  179 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0