Godmorgon/godeftermiddag.

Idag vaknade jag av en tv ståg på med högsta volym. Fick damp på dom o:
När jag hade ätit frukost så kollade jag film me Linnéa och moa, Kajsa va i mitt rum och såg tv då.
Sen när filmen va slut så gick jag och la mig i min säng och kollade tv. Kajsa fick sitta på en stol ;)
När moa,Linnéa och kasja gick ut så sov jag me tv på och allt. Vaknade av att Linnéas mobil började ringa?
Jag fick springa till hennes rum och svara.Det va pappa.. Han ville säga att det inte blir ngn match idag :((
Vi hade inte tillräckligt med folk..

Nu sitter jag ute me datan och äter lunch.
Försöker få ta i josse me det är inte så lätt. För vår hem telefon funkar inte?
Den är betald och allt? o:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0