riktigt läskigt.

Igår sov man hos josse. Rebecca va också där. Vi va hemma själva. Och hade rätts så kul.. Fast vi skrämde upp varandra lite..
Vid 23.15 gick vi ut. Vi gick på de läskiga ställena?! Vet inte vf?
Sen började josse springa som fan, jag och Rebecca blev skit rädda så vi började också springa.
Sen när hon stannar så säger hon så här: Det va ngn i busken.. Tror det va en råta o:
När vi kmr hem så va vi jätte rädda. Josse och dom har typ en ''stuga'' som vi va i.
Jag hade glömt min pjamas hemma. Så skulle vi gå in och ta en pjamas men vi vågade inte..
Sen när klockan blev 2 halv 3 då tänkte vi gå in.. Men då ser josse och rebecca en skuga..
Efter en minut så säger jag det är ngn där ute.. o:
Vi blev skit rädda, men sen ser vi att det va hennes mamma som vi där ute.
Men skugan vet vi inte..
Vi somnade sen runt 4 halv 5.

Just nu sitter jag hemma och kollar på ''det kungliga bröllopet''.


Kommentarer
Postat av: ebba

shit vad läskigtt!!

2010-06-19 @ 19:49:22
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0