är me josse a & elin :)

Idag så har varit och kollat fotboll i k-stad me josse,josse, elin, ida & jagge :)
Där träffade man ngra man kände.
jag, elin & ida hade bäst - när vi va och raggade på alla killar o:
hahhaha, den gubbern som hållde på me oss hela tiden (x
++ Ida förstörde min frisyr hela tiden o: 
Sen så kom typ ngra killar och satte sig hos oss.. 

Sen så åt jag , elin & ida på mc. och de andra åt pizza x) 
sen köpte jag glass & de andra köpte milkchek sen råkade dom köpa en för mycket? o:

Nu är man me josse & elin - vi har bäst :D(L)

Kommentarer
Postat av: den bästaste ida ;O

det är inte konstigt att vi hade bästs för vi äe ju bäst, haah dommaren ;) MUmms !

2010-03-09 @ 21:06:13
URL: http://iidaprinsssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0