hahah, fyfan vad omoget?!

ahahah, säger bah att det är så jävla omoget att vi ska lägga fram våra mobiler i skolan nu varje lektion i en låda? o:
ahahha, skrattade när randi sa att vi skulle ha det nu för ''vissa'' har mobilen igång/sms:ar på lektionen?
skrattade och sa fyfan vad omoget!
Filippa hade sin igång på lektionen när vi hade prov så ringde mobilen(ljudlös) så randi tog mobilen?! o:
Filippa belv skit sur. Och gick t randi att man nt kan mobilen för hon nt hade den uppe?
och shit.

ahahha, sen på so:en när vi har ''tråkiga'' danjel så sa han att dom som nt klarar provet på fredag skulle göra det på måndag när vi har slutat klockan 13:00 o:
jag bah hur ska man ta sig hem? han bah det går väl en buss hem?
jag bah hahah, nej, nt på landet?
dina föreldrar kan hämta?
jag bah ja, det kan dom säkert?- mamma jobbar i malmö jag tror att hon kan hämta mig? och pappa i hässleholm jag tror att han kmr och hämta mig då?
okej. var bor du då?
längre bort än fjälkingebacke?
okej sa han. sen gick han o:

sen när skolan va slut så följde jag me josse hem. Vi tittade film. 2 gånger - samma film x)
Sen bakade vi - kladdkaka :D men den blev nt så god för den va nt kladdig ;s


Kommentarer
Postat av: ebba

hahahahaah! i en spann?

det ahr dom oxå i en film som heter " high shcool musical " elr hur man stavar det! <33

2010-03-16 @ 22:35:00
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0