mathildajohansson (H)

Då va det skola idag vi byte plater sitter brevid ewelina (: Sen på tyskan så sitter jag brevid Martin A.
Sen idag så ska man träna ute på grus - sjukt kul :)
Ser tv & lyssnar på musik  självklart chattar me folk (:
Imorron me skolan så ska vi åka stidskor fan vad kul det kmr va (:
                                                                                                                                                    _

Nu på sistonde har jag många ovänner. vissa va de är skabbig ångrar nt att jag nt är vän me de. Men en andra ångrar jag. Bah så alla vet så är jag nt den mathilda som va snäll & alltid glad-.- Nu är jag mathilda som nt bryr mig längre,dum mot många & nästan aldig glad. Men vill ändra på det så jag blir den mathilda som är alltid glad & nt dum. Men det kmr fan ett tag. Jag försöker men det går nt. Kan fan nt hjälpa att jag är taskig mot alla -.- säger det först sen tänker jag vad jag sa.

jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0