Fan vad kul vi hade <3

Det började me att man kom dit vid 17.30 elr ngt. Sen väntade vi på att alla skulle komma (y)
Vi va runt 13. När alla hade kommit så grillade vi.
efter en stund så ville jag och elin gå t brasan. Vi gick cpe långt. tyckte jag.
Sen ville vi hem igen för alla följde inte me. När vi kom hem så körde visa tjejer och ngra killar sanning elr konka.
Jag, josse och anne orkade inte va me. Så vi gick ut en runda.
Så såg vi ngra, så vi ställde oss brevid en buske och en bil?
så kmr det en ljus katt och springer mot mig o:  jag skriker som F*N!
Då började de typ skrika ville veta vem det va :)
Så jag skrek t baka :) Så gick dom t oss och vi började snacka lite.. Sen så gick vi in på den festen?
Fick typ 8 sms där det ståg '' Dricker ni? '' Och typ cpe många som ringde mig och kollade var vi va?
så sa jag vet inte? jag vet ju vad alla gator heter här i fj?
Så sa alla dom som va hos ida att vi hade druckit? jaja. sen kom vi tbx. Jag va riktigt besviken på dom!
Efter sen stund så kom charlie. ja, sen gick dom flesta hem vid 3 tiden. Och då gick jag, ehlin och ida in (:
Vi gjorde vi oss. Sen gick vi och la oss (y) men jag och ehlin va upp och snackade t 4 - halv 5.
Då sov ida så skönt så hon snarkade (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0