Fint väder, och jag är självklart sjuk! :((

Det har varit riktigt vackert väder idag! Och jag kan inte va ute för jag är sjuk! :((
Har sett film rätts så mycke idag. Riktigt tråkigt. Men sen ringde mamma sa att vi skulle va ut lite så vi skulle få frisk luft.
Så jag har varit ute lite men har legat med täcke och kudde x) Men det blev för varmt ;)
Så jag la mig på de ist. Sen efter en stud så har jag varit inne och kollat film.
Ätit massa glass och druckit mycke cola :o
Vill gå i skolan imorron för jag vill va ute mer! Men det gick inte mamma me på! o:

Igår så va man hos läkaren han sa att det inte va halsfluss. Utan en vanlig inflensa -  hosta, förkyld,feber men har inte feber längre :D
Kajsa vet vi inte om hon har halsfluss för de skulle skickas t lund?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0