haha, jag glömde berätta en sak som hände i fredes ;)

Som ni vet så sov jag hos Ehlin. Vid 23 tiden så hade vi sett filmen klart och så. Jag och ehlin hade tagit på oss pjamas.(korta shorts & en t-shirt).
Linnéa va ute me hunden. Så ringer hon ehlin? och säger att det va ngn där?! o:
Så springer vi ut där hon sa att hon va. Så säger hon att det ligger ngn där borta vid busken o:
Så kollar vi ditt och ser typ att det ligger ngn där med händerna i luften o:
Och då springer vi som F*N. Ehlin va svin rädd! ;) Hon sprang snabbare än vad jag gjorde ;)
Men vi hade såna ''hopp in skor''. Så det va jävligt svårt att springa o:
När vi kom hem så sa vi de t hennes pappa. haha, hennes pappa frågade vf hon inte ringde han ist?! HAHA, vill ni veta vf? :D Det va för att vi va mycke snabbare än han ;)  sen  går han ut och kollar?! När han va framme så sa han att det va en svartsäck. o:
Men vi vet att det va ngn där. Det va skit läskigt.
 
(Linnéa är Ehlins stora syster, 1 år äldre än ehiln)


Kommentarer
Postat av: ebba

hahaahah!

2010-05-10 @ 15:36:42
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0