Hänt under dom dagarna jag inte har bloggat.

Tisdag: Då var det självklart skola. Vi hade först tyska och sen så åkte vi in t åhus. Och kollade teater.
Den hette typ make over. Det var 2 personer som va me i teatern. Typ, han killen gav såna pedoblickar o:
Och sa typ t alla '' I love you '' med värsta pedo rösten o:
Sen när man kom hem så somnade jag så jag missade träningen :((

Onsdag: Då va det också skola. Men det var ingen vanlig skoldag för vi skulle t badhuset ;s
vi hade livräddning. Haha, jag och josse ''räddade'' varan. Vi fick lära oss hur man gjorde och sånt.
När vi hade slutat skolan så följde jag me Rebecca hem (y) När klockan va 19 så skulle jag hem.
Mormor var här (: Vid 9 tiden så kollade jag på andra avenyn. Det är sjukt bra. Men det va fan det sista avsnitet. :((

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0