hos elin :D <3

Nu har man cyklat från mig t byn o:

Vi gjorde så här:
Josse förskökte rama mig o:  Men det gick inte bra för hon kan inte rama..
Det tog lite tid men till sist så kom vi till fj-backe. Och där mötte vi ida och elin (:
Så hade vi cykel tävling. vi vann (a) haahahha, jag fick cykla det gick mycket bättre:)
Sen så åkte vi t a-livs. vi kanske va där i 40 min elr ngt o:
För elin ville ha sitt äckliga godis o:
Men t sistså köpte vi en cider och en chipspåse :)
Hahah, vi träffade de en lärare, randi x)  Hon sa att vi skulle nog bli utslängda, så som vi skrek o:
Sen stack vi  t skolan och hämtade josses cyckel. Vi satt där åt lite chips. Sen stck ida hem för hon skulle äta.
Då stack vi t ponde. Efter en liten stund så skulle elin hem och äta så jag och josse följde me :)
Nu sitter man här och väntar på elin. Ida kom precis. Josse och Ida sitter och plugga lite på idrotts provet.
Och jag sitter här och bloggar (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0