pga att jag inte bloggade igår va..

Igår bloggade inte jag. För jag hann inte ;ss
Jag fick veta att vi hade prox t idag?! En dag innan provet? o: Då fattar jag inte. Jag kan ju typ inte lösa 11 hela sior i NO? när jag inte fattar ngt? o:
Men iaf så fäljde jag me josse hem. Och vi pluggade lite, men jag fattade inte?
Sen ringer Ehlin att jag ska spela match? :D Så pappa hämta mig. (:
När jag kmr hem för att packa mina grejer så hittar jag inte min mobil?! o:
Så pappa körde t skolan för pappa hade varit där och hämtat ebba och hade lakt min mobil där.
Hittade min mobil på marken i skolan.
När jag kmr hem så har jag 20 min att packa äta och sånt.
Sen när jag åker dit skulle byta om, så har jag självklart glömmt mina benskydd?
Så jag fick låna ett par skabbiga benskydd o: Men bättre än inget!

Under match så fick vi en straff. - det blev mål :D
Sen så gjorde vi ett mål till (y)
Efter en stund så gör dom ett mål.
Sen så blir ehlin skaddad(målvakten). När hon skulle fånga bollen i lutfen så blir hon knäad i huvudet? o:
Så vi fick byta målvakt. Sen gör vi ett mål. Och sendan gör dom ett mål.
Efter en stud så är matchen slut (:
3-2 tilll oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0