sjuk *igen*

Då är man sjuk igen. Har 39,7 grader feber, ont i halsen, förkyld och hostar.
Ni vet för ca: 2 veckor sen elr ngt, då va jag sjuk. Hade samma som jag har nu.
Va sjuk i en vecka elr ngt sen gick det bara över? och då blev kajsa, linnea och ebba sjuka.
Mamma har trodde att jag har/haft halsflus hela tiden. 
ska åka t sjukhuset sen när mamma kmr hem.

Det va ju prov idag i skolan, som jag missade. Inte bra. För då måste göra provet/en på måndag efter skolan.
Och då missar jag bussen. och då kmr inte jag hem o:

Dom senatse timmarna som jag har varit vaken:
Jag vaknade vid kvart över 5?! jätte drykt. Sen somnade jag och vaknade vid halv 7.
Jag kläde på mig. Sen gick jag ner och sa t pappa att jag var yr och ont i halsen.
Så frågade han fall jag skulle stanna hemma. Så sa jag att det får mamma avgöra.
Hon sa att jag skulle stanna hemma. Då gick jag och  la mig efter en stud. Somnade i mammas säng.
När jag vaknade så va klockan 8 tiden. Då satt jag på tv:n och kolla film.

skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0