Torsdag:

Idag så var i ju på vanneberga loppis och sålde grejjerna som va där. Dom som ville skulle hjälpa t som som va me i föreningen.
Så vi hjälpte t. Klockan 10 så började loppisen. fyfan, vad jag och ehlin skrattade. Dom sprang in? o:
gammla tanter/gubbar, alla möliga?! o:
vi sålde t kolckan 14. När det var slut så skulle vi slänga alla grejjer som blev kvar. Men då gick jag och ehlin iväg och spelade fotboll ist (y)
Nä klockan blev halv fyra elr ngt så åkte vi hem. Och mamma kom och hämtade mig.
När jag kom hem så åt jag.
Sen somnade jag? o: När jag vaknade så såg jag en annan film, avatar hette den.
Den var inte så bra i början. men sen blev bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0