.. :)

Idag så va det skola. Först hade vi elevensval/vit timme. Sen hade vi engelska, vi kollade film.
När engelskan var slut så hade lunch rast. i 1timme och 10 min. Så jag och josse cyklade hem t joss och hämtade lite pengar, när vi hade hämtat pengarna så cyklade vi t a-livs och köpte choklad & frallor.
Sen cyklade vi hem t josse, vi åt och plattade håret. När vi cyklade hem, så hade vi kommit en liten bit så skulle jag bryta choklad t josse och mig.Jag håller mobilen och chocladet i handen och  andra i styret.
vad tror ni händer?
En ekore springer in i min (jws) framljul och stutsar sen in i bakljulet.
Jag skrev som F*N! Och hade bena uppe i luften. o:
Jag kom med riktigt hög fart och det var nerför backe och då går det mycket snabbare.
(ekoren överlävde!)

Om en kvart så ska man dra t kiaby. Ska prova ut en kåpa. Ska va där vid 17 och sen skulle vi hem vid 19.30 eller 20.00

Hörs ikväll :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0