skor

Efter kalaset åkte jag till josse. Josse och jag kollade på film. Och sen kom ida. Efter titte om och men gick vi ut. Vi tog fina foton som ni kmr få se senare. Efter vi hade varit ute kollade vi på film. Men jag somnade i soffan.. Vid 2 kom josses föreldrar hem så vi gick ut i ''ute rummet''. (Där vi brukar sova och umgås). Jag gick direkt och borstade tenderna och gick och la mig. Men jag kunde inte somna för lilla josfine frågade frågor och jag var tvungen att svara på dom med öppna ögon och att jag skulle kolla på henne för jag inte skulle somna..
Vi vaknade klockan 10 för klockan ringde. Josse kom på att hon skulle till kyrkan så mamma hämtade mig. Vi åkte till sko punkten och köpte skor.

kostade 499 kr



Ett par fodrade gummistövlar som jag och Kajsa delar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0