Dagen igår

Igår efter skolan följde jag och Rebecca med josse hem. Vi åt och sen snackade vi.
Sen cyklade jag och josse och Rebecca blev ramad ovh joggade till eko. Hon blev ireterad att jag skulle springa/jogga hem till fj. Men tur va så träffade jag pappa och min syrra Ebba på eko. Så dom körde mig till elin och josse och rebecca fick cykla :)
När jag kom så kom också Felix, David och jeff. Sen efter sen stund kom josse och Rebecca.
Vi kollade på tv och beställde pizza.När vi hämtade pizzzorna träffade vi massa folk från 7:an och ida.
Vid åtta tiden drog vi till idrottshallen och kollade på innebandy. När det va slut gick jag,josse,ida,rebecca,elin,josse,robin ocn niklas hem till Elin och kollade film. Sen drog vi ut lite.

Halv 1 drog jag och josse hem till josse, vi snackade lite och sen gick vi och la oss.

ps. plattången jag köpte häromdan va sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0