fan vad kul vi hade igår!

Igår va man me josse a och ida. Vid kvart över 7 cyklade vi till eko och köpte godis,chips och 3 st läsk.
Ida va så idiotiskt att hon låser sin cykel utan att ta me sin nyckel, hahah, så hennes pappa fick komma och lämna den.
Sen va vi utanför eko och väntade tills ngra killa skulle komma ut.
När vi skulle cykla iväg så ville inte jag har allt i cykelkorgen så jag sprang till josses pakethållre när hon började cykla.
- vad tror ni händer?
- jo, den flygger iväg och korken går i sönder! Ida springer fram och tar direkt och driker typ allt som va kvar.
Fy fan vad vi skrattade!
Sen cyklade vi till bäckaskog och träffade ehlin.
- Fyfan vad läskigt det va att cykla dit! Kmr nog inte göra de mer, inte när det är mörkt allefall!
Hem vägen var lika läskig! Vi hade bara en liten lampa. Om vi inte skulle haft de så skulle inte vi sett någonting.
När vi kom till fj igen cyklade vi till werngrenoch lämnade hennes vantar (josse hade lånat de).
Hon berättade att det va en innebandy match. Så vi cyklade dit och kollade lite, Fjälkinge vann.
Sen va jag,josse,ida och flisan ute en liten stund. Sen stack jag och josse hem till josse och kollade film.
-
Idag vaknade vi vid 12.00. Jag gick ner och kollade på film. Efter en stund kmr josse ner och kollar.
Vi kollade film till 16.00, sen hämtade pappa och alva mig. Vi drog till eko.
Sen stack vi hem.
Nu sitter jag här och deggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0