halloween imron, vi gick idag :)

När klockan blev runt 6 tiden åkte jag till ida. Jag och ida år pizza mycket gott :)
Efter det klädde jag,ida och werngren ut oss för att tigga godis (a)
Vi träffade felix,linus och niklas. Dom gick me oss lite :)
När vi va klara och sånt delade vi upp godiset och en kom josse a (yyyyy).
Sen stack josse w hem.
Jag,josse och ida va lite i byn. Vi träffade massa katter som följde me oss..
23 stack jag hem.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på beck-levande begrav. Jag tror det är den nyaste?

Nu kmr inte jag träffa josse typ på en vecka? bara för hon ska till landia :((
 

jag och ida. min utklädning va under jackan

ida

ida

josse,ida,linus

josse,ida, linus

josse,niklas



josse a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0