Igår

Igår va man med josse och ida först. Vid halv 6 hämtade vi werngren. Jag blev ramad av ida och josse ramade werngren.
Sen krossade ida mitt knä. Hon körde in i en stålpe och mitt knä va där.. :o
Sen cyklade jag och ida och hämtade elin och emelie. Vi hade blivit av med josse och josse.
När vi hade hämtat dom cyklade vi till skolan för att kolla på innebandy, p14.
Efter 5 min kmr josse och josse.
Jag och josse kollade inte på hela för vi skulle hem till josse och äta.
Sen när vi kom tillbacka kollade jag, elin,josse,josse och emelie på a-lagets match.
Det var roligt.
När vi skulle hem så följade vi robin till bussen och sen stack vi till ida och josse för att packa.
Efter det stack vi till josse och kollade film.
Sen gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0