måndag igen

Då va det måndag igen..? Det går snabbt.
Idag va det skola, vi ''hade'' matte hela dagen. Men jag tyckte inte att blev så mycke matte. Det var typ bara matte på so:n?
Idag har man varit i stan. Sjukt tråkigt. Åkte ditt för att josse skulle klippa sig.
I stan träffade man massa folk. Vid 15.15 tog vi bussen hem. haha, vi tog fel buss. Vi kom till E22:an, så vi fick gå lite.

Sen när vi kom in till a-livs köpte vi en glass. Och gick hem till josse och kollade film och åt glass.
Vid 17 åkte jag hem.

När jag kom hem åt jag och kollade på wallander. Nu ska inte jag göra så mycke. Ska nog se en film.
Tror det blir '' Prinsen och jag''. Vi köpte den igår.

Jag just nu :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0