Ehlin, Ida, jag

Inatt sov jag och ida hos ehlin. Linnéa var också me.
Senare ska vi åka till fj och kolla fotboll. Vi ska se vanneberga vs fjälkinge.

Igår va men i stan med ehlin,ida, elin, Linnéa och Rebecca. Där träffade man massa folk man kände.
Jag köpte en halsduk och ett par byxor.
Sen tog vi bussen hem. När vi satt på bussen ringade vi pizzan och beställde våra pizzor.
När vi kom till fj så gick vi och hämtade de men de var inte klara så vi gick in på a-livs och köpte smått och gott!
Efter det gick vi till pizzan och hämtde de.
Vi gick hem till ida och åt och kollade på camp rock 2.
Den var bra!
Sen drog jag,ida,Ehlin och Linnéa hem till ehlin och Linnéa där vi sedan åt smått och gott¨.
Sen gick vi ut.
Vid 2 tiden kollade på 17 again. hahha, jog somnade.

Gammal bild på mig och ehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0