torsdag

Idag är det torsdag. Gud, vad det går snabbt!
I veckan har jag typ bara pluggat (n)
-
Igår när vi va på bad huset, simmade jag 40 längder så jag fick mvg (y)
Men sen när vi bytte om så va det inte lika kul..
- vad tror ni hade hänt..?
- jo, vi hade typ inga värde saker kvar.
9-10 st blev av med grejor och 4 blev inte av med ngt.
tex: Ehlin blev av med sin klocka för 7000 kr och sin ipod och sin headset, alex blev av med sin mobil, josfine nw blev av me sin mobil och 400 kr, ida blev av med sin platt tång, 3 makaror och lite till, anne blev av med smink och sin headset, Rebecca blev av med parfym,mathilda blev av med en klubba och jag blev av med mitt headset.

Imron ska jag va me josse (y)
Vi ska nog inte göra ngt specilet..

Kommentarer
Postat av: ebba

ojj vad mycket ni blev avmed!! :(

sa ni till så dom får polisanmäla? :)

2010-10-01 @ 16:38:20
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0