twilight (y

Ínnan idag vid halv 6 - kvart i sex så va man på eko. Köpte filmen twilight.
När jag står i kassan så börjar nån från kassan skrika. Då börja ngn mörk/ljus hyad springa som F*N!
Det va massa folk som sprang efter unga som gamla!

Det gick typ till så här: Att han köpte en cola. Så bad en från kassan kolla i väskan.
Så visar han den snabbt och sen säger hon typ att hon ska kolla i den igen för hon inte han titta i den.
Då börja han springa som F*N.
Där ute väntar hans kompis, dom springer som fan mot motervägen.
Sen vet jag inte mer för jag gick in i bilen..

När jag kom hem åt jag och kollade på twilight. :)
Nu har jag inte ngt skit att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0