3,5 timmar sömn..

Kvart över 6 mötte jag och Rebecca upp Ebba på a-livs. Sen stack vi till josse. Vi fixade oss lite till för håret var förstört. Hos josse va också Ida. När vi va klara beställde vi pizza. Och sen mötte vi anna och elin.
Rebecca och Ebba går hem till ebba för att paka. Elin,josse och Anna tar bilden hem till josse. Och jag och Ida får gå och hämta 5 pizzor och 2 kebab talrik. Men tur va kmr idas pappa och hämtar oss. Han kör oss till josse. När vi va hos josse åt vi, dunkade musik, tog bilder. När anna stack hem vid 22.00 tiden så sa jag att vi skulle går till a-livs och tillbacka men de blev att vi va ute i ngra timmar. När vi kom typ till a-livs så såg vi challe och elin och ida följde efter honom elr dom sprang sen började han springa. Sen när vi hittar dom igen så är vi bland massa hus. Challe va liksom inte själv, han va med ngra killar från 9:an. dom följde efter oss och vi följde efter oss. Sen när vi kom till en lekplats typ vid challe. Så hade dom illarna gömt sig och sånt. Men efter ett TAG så träffas vi på bussplatsen. Men då hade Josse, Ebba och Elin dragit hem till josse. Där var vi i typ 20 min och sen stack vi också hem.
Vi snackade och dunkade musik och tävlade i lag vem som unde dansa bäst (roligast). haha, Ida och Elin skulle gå upp tidigt nästa dag, vid 9. haha, vi gick och la oss vid 2. Men jag,josse ebba log mest och skratade och snackade. Elin fick damp på oss, så hon gick ner och la sig med ida. Hon sa också att vi skulle få igen nästa dag och de fick vi!
Elin och Ida vaknade innan 08.00! Dom började skrika sätta på HÖG musik och gick upp och la sig på oss. Fyfan!
.
När kloackan blev halv 10 elr ngt kanske halv 9, så gick jag och Rebecca till a-livs och köpte fralllor till oss. Sen fixade vi oss. När klockan blev 13.00 så stack Ebba hem. Då gick jag, josse och Rebecca till gympasalen för vi skulle kolla på när elin och ida spelade. Sen stack vi hem igen påvägen köpte vi glass och åt. Nu är jag hemma (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0