EHLIN OCH JOSSE HÄR (y)

Efter skolan åkte jag, elin å, ehlin och typ katja också till stan. På stan åt vi på donkan med ida och moa.
Sen stack ehlin och Katja. När jag, elin å och josse va klara gick vi in i ngra affärer. vi köpte power king och choklad. Vi tog bussen hem vid halv 5. Elin stack hem och åt och sånt. Jag och josse kollade på ''killers'', fast jag satt mest och cpade framför kamran. Jag tror elin kom igen vid 6 tiden elr ngt. Vi fixade oss och sen gick vi in och åt. Typ kvart över 7 kom andra ehlin(styren). Då stack vi till challe, men vi kom inte in. Rasmus och simon va utanför. OCh challe va SVIN SUR PÅ BARA MIG FÖR VI KOM 1 TIMME SENT. Men vi stack t a-liv och köpte mer energi dricka och sen stack vi till rasmus, niklas, linus och simon. Elr först va vi utanför a-livs i typ 1 halv timme. Klockan 9 kom challe hem igen. Vi kollade på en skräck äckel film. SKIT RÄDD! David va där också. Typ klockan 22 kom G (Fredrik), då stack challe. Sen kmr challe, linikor och hans kompis.
Klockan 24 stack jag, ehlin och josse hem t mig och elin å stack hem.
Ehlin och josse ska sova här inatt. Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0