Nu ska jag berätta om dagen igår.

De började med att jag skulle ta bussen själv in till stan och va där i 2 timmar sjlv men ida ringde mig 5 minuter innan bussen gick. Ida följde med mig och hon sprang som fan.
Sen va i i stan 2 timmar. När carro hade kommit fick vi vänta i 1 timme på nästa buss.
När vi kmr till fjälkinge går carro hem till challe och jag och ida går hem till ida. JAg va hos ida till typ 22. Vi spelade in en video och vi kollade på en film som hette ''älska mig''. Fyfan, vad den va sorglig. Började gråta och sånt. På slutet av filmen kom katja. Katja fixade sig. Sen stack vi till challe och carro. Där kollade vi lite tv och sånt. När klockan blev 23.00 körde challe oss på sin epa till a-livs. Jag och katja satt på flacket och Ida och carro delade 1 sätte i bilen. När vi kom till a-livs lämnade vi katja. Challe och ida kör och hämtar josse. Josse och carro delar ett sätte och ida och jag sitter på flacket.
Klockan 24 lämnade challe mig. Och då satt jag och ida på flacket, fyfan vad de va läskigt! De var bekmörkt!
haha, när vi kmr till håstad mitt i mott mitt hus, stannar hans bil. Och får inte igång den vad vi än gör.
Han går hem till Simon och Rasmus. Dom kmr ut och hjälper och dom lyckas till och med. Då va klockan typ 1 elr mer. Jag går in och kolllar film och sen går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0