Söndag, snart börjar lovet! :D

hej, hur är det med er? Med mig är det helt okej!
Igår klockan 21.30 åkte jag till josse. Hos josse träffade man ebba, millan, ida och josfine werngren.
När klockan blev 22.30 stack josefine werngren hem och vi andra stack ut. När vi va ute hittade vi inget folk så vi ringer
ut my. När vi är vid baknen hade vi en dans tävling.haahha. My va domare, jag, millan och ebba va i ett lag och josse och
ida va i de andra laget. självklart vann vi... ;o haha, men josse va sjukt grym på att dansa, helt seriöst!
När klockan blev halv 12. När vi kmr hem snackar vi, spela HÖG musik. Alla va trötta så vi gick och la oss tidigt, halv 2
elr ngt. Men vi somnade inte, elr ida somnade och millan försökte somna! Men de är  inte så lätt när jag, ebba och josse
ligger brevid varnadra och skratta/pratar högt.
På morgonen vid 8 tiden väcker Millan och Ida oss. Klockan 9 går bara JAG till a-livs och köper frallor till alla..
Visst är jag snäll?! Sen går ida hem. Efter frukosten kollar vi film och städar.
Sen vid 12 sticker Ebba och Millan hem. Då blev de bara jag och josse kvar. Jag fixar mig lite och sen kollar vi på film.
Åkte hem vid halv 4.
Imron kmr mina kusiner, Carro och Rebecca. Rebecca ska umgås med Kajsa och Carro med mig. Imrn ska vi inte göra ngt speciellt,
jo om vi hittar ett tält ska vi + 8 st om inte fler sova ngnstans i fjälkinge.. På tisdag ska vi inte göra ngt tror jag.
Och på onsdag ska vi åka till nova lund tror jag. Elr någonstans, måste köpa en skinjacka och dom som finns i k-stad är typ
slut..
På torsdag ska jag, carro, anna, elin, ida, anne, hanna och lydia (tror inte de va fler) åka till björket. Vi ska fixa oss
här hemma och sen ska vi sova här. De kmr bli trångt och varmt!
På fredag ska vi kolla bio, vilken vet jag inte. Men om ni vill så får ni jätte gärna följa med!
Sen har vi inget mer planerat..
Nu ska jag kolla film tror jag. Ha de bra så länge :)
hej, hur är det med er? Med mig är det helt okej!
Igår klockan 21.30 åkte jag till josse. Hos josse träffade man ebba, millan, ida och josfine werngren.
När klockan blev 22.30 stack josefine werngren hem och vi andra stack ut. När vi va ute hittade vi inget folk så vi ringer
ut my. När vi är vid baknen hade vi en dans tävling.haahha. My va domare, jag, millan och ebba va i ett lag och josse och
ida va i de andra laget. självklart vann vi... ;o haha, men josse va sjukt grym på att dansa, helt seriöst!
När klockan blev halv 12. När vi kmr hem snackar vi, spela HÖG musik. Alla va trötta så vi gick och la oss tidigt, halv 2
elr ngt. Men vi somnade inte, elr ida somnade och millan försökte somna! Men de är  inte så lätt när jag, ebba och josse
ligger brevid varnadra och skratta/pratar högt.
På morgonen vid 8 tiden väcker Millan och Ida oss. Klockan 9 går bara JAG till a-livs och köper frallor till alla..
Visst är jag snäll?! Sen går ida hem. Efter frukosten kollar vi film och städar.
Sen vid 12 sticker Ebba och Millan hem. Då blev de bara jag och josse kvar. Jag fixar mig lite och sen kollar vi på film.
Åkte hem vid halv 4.
Imron kmr mina kusiner, Carro och Rebecca. Rebecca ska umgås med Kajsa och Carro med mig. Imrn ska vi inte göra ngt speciellt,
jo om vi hittar ett tält ska vi + 8 st om inte fler sova ngnstans i fjälkinge.. På tisdag ska vi inte göra ngt tror jag.
Och på onsdag ska vi åka till nova lund tror jag. Elr någonstans, måste köpa en skinjacka och dom som finns i k-stad är typ
slut..
På torsdag ska jag, carro, anna, elin, ida, anne, hanna och lydia (tror inte de va fler) åka till björket. Vi ska fixa oss
här hemma och sen ska vi sova här. De kmr bli trångt och varmt!
På fredag ska vi kolla bio, vilken vet jag inte. Men om ni vill så får ni jätte gärna följa med!
Sen har vi inget mer planerat..
Nu ska jag kolla film tror jag. Ha de bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0