erikslust - malmö

Vi kom till malmö vid 12 tror jag. Jag och anne åkte hem till mina kusiner (philip och emma) och lämnade mina saker och åt. Sen tar vi bussen in till själva stan igen men där gick vi vilse. haha, vi skulle till entre där dom andra var. När vi äntligen kom dit kollade vi lite affärer och träffade dom andra. Sen tog elin, josse och anne en buss mot centralen och jag och ehlin tog mot triangeln. Vi skulle träffas där men vi träffades på hanza ist. Jag träffade också Sanna, Michalela, Emelie och sannas pojkvän elias. Ni kanske redan vet vem dom är? de är mina kompsiar från v.ingelstad (malmö). Elin, Ehlin, Anne och josse stack hem runt 4 för de hände en icke rolig grej.. Så nu är jag med Sanna, Michaela, Emelie och elias :D Har saknat dom jätte mycket. Vi är hos michalela ngnstans i malmö.
Mina kusiner vet inte att jag är här, får inte tag i dom men kom precis på att dom badar, så jag få ringa när dom kommer tillbaka. Ska hem runt 6-7 för då ska jag äta.
Visar sen vad jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0