lilla torg igår

Jag och Kajsa (syster) åkte in till stan/lilla torg med hennes vänner. Vi skulle kolla på DDN (dom där nere, sök på fb)
Jag kollade på dom för jag känner 2 av dom. Jag kom till fjälkinge halv 11 och då stack jag hem till josse. Men vi stack efter 10 minuter till en fest. Festen va fett dryg och jag kände inte mig så välkommen precis så jag ville bara dra så snabbt så möjligt och de gjorde vi. När vi kom hem till josse tog vi lite flumbilder, bakade och kollade film.
Vi gick och la oss halv 3 och vaknade halv 11. Pappa hämtade mig och nu sitter jag i mitt rum och ska nog byta kläder fast pyjamasen är skön. Mormor och morfar kommer snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0