tosselilla

Tosselilla va riktigt kul fast de inte va världens bästa väder. Först började med att jag, josse, ebba,elin,ida, mickan, ehlin och millan  tog bussen till kstad och sedan buss där till tosselilla. Buss resan gick faktiskt snabbt, de tog en timme men vi hade de jätte kul på bussen.
När vi kommer dit åker vi massa karusller. När de börjar regnar så äter vi, de va runt 12 tror jag.
Efter åkte vi massa karulseler. Efter de går jag, ida, elin och josse badar.
När vi är klara äter vi lite med alla och sen har vi en timme kvar att åka karuseller.
Buss resan hem gick också ganska snabbt !
juste ja, jag, josse, elin och ida kör trampebåt. Ida och Elin styrde och trampade. Gissa hur de gick?
jo, vi hamnade vid den svampen som sprutar vatten och jag och josse får PANIK !
hahaah, jag, elin och josse ligger i ''bollhavet'' en stund. Jag frågar båda ''håll i era mobiler så ni inte tappar dom för då lär vi inte hitta dom igen''. Dom bara jaja vi var våra här. Men SEN efter 20 min vi har gått ut där ifrån så kommer självklart josse på att hon har tappat sin mobil, var? jo i bollhavet. haha, tur så hitta hon de efter en stund..
Är hemma nu och fundera på att kanske dra in till byn..? hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0